علیرضا اعرافی علیرضا تنگسیری نیروی دریایی سپاه شناورهای گشت بندرعباس - مدیر حوزه

1401\07\15 12:27:12


پیشرفت های علمی و فناوری دفاعی و نظامی ایران چشمگیر است

بندرعباس - مدیر حوزه های علمیه کشور پیشرفت های علمی و فناوری ایران را در حوزه های دفاعی و نظامی چشمگیر عنوان کرد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در راس هیئتی با حضور در ستاد نیروی دریایی سپاه با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا گفتگو کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن بازدید از ناو عملیاتی و موشک‌انداز شهید سلیمانی، پیشرفت‌های علمی و فناوری در حوزه‌های دفاعی و نظامی را چشمگیر دانست و خاطر نشان کرد: برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران و امت اسلام فراوان بوده است و یکی از برکات آن پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های فناوری علمی و به ویژه در حوزه‌های دفاعی و نظامی و امنیتی است. وی سه اصل مقاومت، فناوری و ابتکار را در پیشبرد اهداف نظام در امر تولید و رشد علمی مهم دانست و اظهار کرد: همیشه افتخار کردیم و بالیدیم به مقاومت، فن آوری و ابتکاری که نیروهای مسلح ما و به ویژه سپاه مقتدر و عزیز ما داشته و دارد. عضو فقهای شورای نگهبان افزود: کشور با همت جوانان و سپاه مقتدر توانست قله‌های بلند فناوری را در نوردد و جزء چند کشور اول دنیا قرار بگیرد؛ واقعاً مایه افتخاراست.

آیت الله اعرافی ادامه داد: امیدواریم جوانان و مردم عزیز هرچه بیشتر با این افتخارات آشنا شوند و قدرتی که با فرماندهی فرمانده کل قوا به دست آمده ان شاءالله مایه عزت و عظمت کشور و بازدارنده از تعرض به منابع و منافع کشورمان باشد. وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرمانده و تمامی دریادلان نیروی دریایی سپاه، گفت: از طرف حوزه واقعاً از نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی عزیز سپاه و همه جوانان و فعالان در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همه شما آرزوی عزت و سلامت و توفیق دارم.. .


بازنشر از : مهر

علیرضا اعرافی

علیرضا تنگسیری

نیروی دریایی سپاه

شناورهای گشت



فروش اینترنتی لباس بچه