ایلام راهسازی عشایر ایلام-استاندار ایلام گفت: امسال ۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایر ایلام هزینه شده اس

1401\09\08 11:06:10


۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایر ایلام هزینه شد

ایلام-استاندار ایلام گفت: امسال ۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راه های عشایر ایلام هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در همایش شبانان و گله داران عشایر استان در منطقه بانروشان، افزود: این منطقه یادآور نام و خاطره شهدا عزیزی هستند که در این مکان مقدس حضور یافتند.

وی در ادامه گفت: همه شهدا با یک شعار تحت عنوان دفاع از کشور هم قسم شدند و ساماندهی شدند و در جنگ حق علیه باطل دعوت حق را لبیک گفتند و به شهادت رسیدند. استاندار ایلام با قدردانی از بانیان همایش بزرگ شبانان و گله داران عشایر، گفت: از فرمایشات عزیزانی که در این مراسم سخنرانی کردند بهره گرفتیم. وی به اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عشایر، گفت: رهبر معظم فرمودند «عشایر در همه جای کشور از لحاظ سخاوت، فداکاری و شهامت بهترین مردم هستند».

استاندار ایلام ادامه داد: امام (ره) در خصوص عشایر نیز فرمودند «با کمک همه اقشار و عشایر این پیروزی نظام مقدس در جنگ تا به امروز حاصل شد و عشایر پشتوانه استقلال کشور بودند». بهرام نیا اضافه کرد: دستاوردهای نظام در طول چهار دهه در حوزه‌های فناوری، علوم پزشکی، ناتو، نانو تکنولوژی و نظامی.... باید اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اینکه یک صدم جمعیت استان ایلام مربوط به عشایر است، گفت: این عشایر یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام دارند و تولید آنان ۹۵ هزار تن محصول در سال است. استاندار ایلام اضافه کرد: امسال ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر پرداخت و ۲۲ میلیارد تومان برای بهسازی راههای عشایر هزینه شده است. وی بیان داشت: ۶ هزار تن نهادی دامی از اول سال بین عشایر توزیع شد و بخشی از صنایع دستی استان مربوط به این قشر مولد است.

به گفته استاندار ایلام ۵ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه صنایع دستی و عشایر پرداخت شده است.. .


بازنشر از : مهر

ایلام

راهسازی

عشایر



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین