ستاد دیه خراسان رضوی مشهد آزادی زندانیان مشهد ـ مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی

1401\09\08 17:13:11


۷۲۲ زندانی نیازمند در خراسان رضوی آزاد شدند

مشهد ـ مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ۷۲۲ زندانی در قالب اجرای طرح ۲ ساله نذر هشتم ویژه آزادی زندانیان بدهکار نیازمند، در استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید سرباز جانفدا ظهر سه شنبه در دومین سالگرد اجرای طرح نذر هشتم در مسجد امیرالمومنین (ع) مشهد، اظهار کرد: نمازگزاران مساجد خراسان رضوی، ستاد امور مساجد، ستاد دیه و مجموعه قضائی استان با جمع آوری ۲۰۰ میلیارد ریال کمک از خیرین نمازگزار و ارائه ارفاق‌های قضائی، زمینه آزادی این تعداد زندانی را فراهم کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: طرح نذر هشتم در مدت ۲ سال گذشته که با تاسی از رأفت امام رضا علیه السلام نامگذاری شده، اکنون این طرح الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شده است. وی اظهار کرد: توجه ما امروز به جذب منابع آزاد سازی زندانیان بدهکار و نیازمند است و از طرفی به دنبال تدابیری هستیم که زندانی پس از آزادی مورد حمایت مدنی و اجتماعی باشد تا دوباره به ورطه بزهکاری نیفتد. جانفدا افزود: اجرای این طرح نیاز به حمایت داشت و در این میان مجموعه امور مساجد استان قدم پیش گذاشت و از طریق مؤمنان نمازگزار جمع آوری کمک‌ها را رقم زد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان رضوی بیان کرد: البته هم اینک ستاد دیه و مجموعه قضائی خراسان رضوی با انجام ارفاق‌های قضائی، آزادی زندانیان را تسریع و تسهیل کرد. وی گفت: امروز در دومین سالگرد اجرای طرح و بیست و پنجمین نذر هشتم نیز ۹۸ مددجو در سطح استان آزاد شدند که ۳۲ نفر از آنان از شهرستان مشهد هستند. جانفدا بیان کرد: این تعداد زندانی نیازمند با کمک ۴۵ میلیارد ریالی نمازگزاران آزاد شدند که بخشی از آن توسط مؤمنان مسجد امیرالمومنین (ع) مشهد صورت گرفته است..

.


بازنشر از : مهر

ستاد دیه

خراسان رضوی

مشهد

آزادی زندانیان



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو