اکو ایران/ مردم ایران چه نگاهی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور دارند؟ آنها تا چه حد موافق ورود دولت به این موضوع هستند؟ اقدامات صورت گرفته دولت از نگاه آنها تا چه اندازه تو

1402\02\31 19:46:41


انتظارات برآورده نشده مردم از دولت

اکو ایران/ مردم ایران چه نگاهی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور دارند؟ آنها تا چه حد موافق ورود دولت به این موضوع هستند؟ اقدامات صورت گرفته دولت از نگاه آنها تا چه اندازه توانسته آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد؟ مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی نگرش مردم درباره آسیب‌های اجتماعی در کشور را افکار سنجی کرده است.  داده‌های این گزارش که در اسفند سال 1400 جمع‌آوری شده است، نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مردم تصور می‌کنند، آسیب اعتیاد و کار کودک و حاشیه نشینی افزایش پیدا کرده است.

مردم ایران چه نگاهی به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کشور دارند؟ آنها تا چه حد موافق ورود دولت به این موضوع هستند؟ اقدامات صورت گرفته دولت از نگاه آنها تا چه اندازه توانسته آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد؟ مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی نگرش مردم درباره آسیب‌های اجتماعی در کشور را افکار سنجی کرده است. داده‌های این گزارش که در اسفند سال 1400 جمع‌آوری شده است، نشان می‌دهد که بیش از نیمی از مردم تصور می‌کنند، آسیب اعتیاد و کار کودک و حاشیه نشینی افزایش پیدا کرده است. این پیمایش نشان می دهد که مردم عمدتا منتظر دولت برای بهبود امور هستند.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

در این گزارش مهم‌ترین آمارهای این افکار سنجی را مرور کردیم.. .


بازنشر از : آخرین خبر



تعمیر پکیج دیواری