رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و ۲ تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

1403\01\08 18:23:10


تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و ۲ تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود ۱۱ مصدوم برجای گذاشت.

زهره صالح نساج روز چهارشنبه افزود: این تصادف زنجیره ای ساعت ۱۲ در محور آزادشهر به شاهرود، ۲ کیلومتر بعد از راهدارخانه خوش ییلاق رخ داد.

 وی تصریح کرد: آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

صالح نساج با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: ۲ دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر نیز در رهاسازی و انتقال مصدومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار مصدم این حادثه توسط بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: هفت مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶ در این تصادف زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

 

.

.


بازنشر از : منبع: فارس



تولید کارتن و سفارش کارتن