دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.

1403\01\08 22:23:06


جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در تیران اصفهان ویدئو

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، یک چوپان و بیش از یکصد گوسفند همراه او، در بخش بارِ یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گویی در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.

ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.

 شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر شهرستان‌های غرب اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان قرار گرفته است.

.

.


بازنشر از : منبع: ایرنا



کارشناسی خودرو در کرج - تشخیص رنگ ماشین