قاضی شعبه 104 کیفری آبادان حکم جالبی برای پسر نوجوانی که اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد مزاحمت برای دختران مدرسه ای کرده بود داد.

1403\02\05 17:39:04


حکم جالب یک قاضی برای مزاحم دختران دانش آموز در آبادان

قاضی شعبه 104 کیفری آبادان حکم جالبی برای پسر نوجوانی که اقدام به قدرت نمایی با سلاح سرد و ایجاد مزاحمت برای دختران مدرسه ای کرده بود داد.

 یک منبع آگاه گفت: به دنبال تشکیل پرونده قضایی برای پسر نوجوانی که در جلوی مدارس دخترانه در یکی از مناطق آبادان برای دانش آموزان دختر ایجاد مزاحمت میکرد و در پی مزاحمت ها پدر یکی از دانش آموزان به او معترض شده بود را  با  سلاح سرد  زخمی کرده بود، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ضابطان قضایی این شهرستان قرار گرفت.

این منبع آگاه افزود: در این راستا مأموران ضابط قضایی شهرستان آبادان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیاتی غافلگیرانه  دستگیر  کردند که در بازرسی از مخفیگاه وی سلاح سرد به کار رفته درون درگیری کشف وضبط  شد.

متهم که نوجوان 16سال است پس از تشکیل پرونده پیش روی حمیدرضا قارایی قاضی شعبه 104 کیفری آبادان قرار گرفت.

پسر نوجوانی دربازجویی به قاضی قارایی گفت گفت: از کار خود پشیمانم و برای جلب توجه و خودنمایی دست به این کار زدم.

قاضی قارایی پس از برسی موضوع نسبت به صحت گفته های متهم و همچنین ابراز پشیمانی وی پسر نوجوان را با حکم جایگزین زندان یعنی60 ساعت کار در فضای خدمات نظافت شهری محکوم کرد که در چندروز آینده حکم اجرا خواهد شد.

. .


بازنشر از : منبع: رکنا



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو