ایسنا/ معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در خصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و غیرمجاز به مردم هشدار داد. سرهنگ محمد شریفی دراین‌باره گفت:‌ لازم است که شهروند

1402\03\07 17:25:09


هشدار پلیس درباره مسافربرهای شخصی و غیرمجاز

ایسنا/ معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در خصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و غیرمجاز به مردم هشدار داد. سرهنگ محمد شریفی دراین‌باره گفت:‌ لازم است که شهروندان در هنگام برخورد با مسافربرهای شخصی وغیرمجاز هوشیار باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در خصوص استفاده از خدمات مسافربرهای شخصی و غیرمجاز به مردم هشدار داد.سرهنگ محمد شریفی دراین‌باره گفت:‌ لازم است که شهروندان در هنگام برخورد با مسافربرهای شخصی وغیرمجاز هوشیار باشند.

تبلیغات
خودرو
خودرو

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

این خودروها بدون آنکه مشخصاتشان در سامانه‌های مربوطه ثبت شده باشد، اقدام به تردد و جابه‌جایی مسافر می‌کنند.وی با بیان اینکه فعالیت برخی از مسافربرهای غیرمجاز در سطح شهر، زمینه ساز جرایم مختلف می‌شود به گزارشی در این خصوص اشاره کرد و افزود: در پی افزایش سرقت‌های به عنف تحت عنوان مسافربر توسط سرنشینان دو دستگاه خودرو پژو روا و پراید در سطح شهر مقدس مشهد موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان این استان با انجام اقدامات فنی طی یک عملیات یکی از سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد پس از انتقال به پلیس آگاهی به همدستی با هفت سارق و دو مالخر دیگر نیز معترف شد.شریفی با بیان اینکه کلیه متهمان در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان دستگیر شدند، اظهارکرد: پلیس در تحقیقات به عمل آمده و همچنین مواجهه حضوری متهمان با مالباختگان تاکنون ۵۸ فقره از سرقت ها را کشف کرده است.معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان به خصوص بانوان هشدار داد که برای حفظ امنیت خود در هیچ شرایطی به تنهایی سوار بر خودروهای مسافربر غیرمجاز نشوند و چنانچه در شرایط اضطرار قصد استفاده از این وسایل را دارند بهتر است، مشخصات خودرو را به بستگان خود اطلاع داده و به محض مشاهده هرگونه رفتار مشکوک یا تغییر ناگهانی مسیر؛ مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، شریفی خاطرنشان کرد: مجرمانی که در پوشش مسافربر قصد سرقت را دارند بدانند، کارآگاهان پلیس آگاهی در برخورد با این گونه جرایم قاطعانه برخورد کرده و با بهره‌گیری از آخرین روش‌های کشف علمی جرم آن‌ها را شناسایی و در کمترین زمان ممکن دستگیر خواهند کرد. . .


بازنشر از : آخرین خبر



تعمیر پکیج دیواری