رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است. زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود مناب

1403\01\19 18:53:47


واکنش دانشکده الزهرای بوشهر به کلیپ جشن فارغ‌التحصیلی: پیگیری قضایی می‌کنیم

رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است. زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه  بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است.

رئیس دانشکده الزهرا بوشهر گفت: از دی‌ماه سال ۹۸ تاکنون هیچ جشن فارغ‌التحصیلی در دانشکده الزهرا برگزار نشده است.زهرا حاجیانی افزود: بعد از کرونا و نیز به علت کمبود منابع مالی هیچ جشن فارغ‌التحصیلی دردانشکده الزهرا برگزار نشده و کلیپ پخش شده در فضای مجازی توسط چند دانشجوی فارغ‌التحصیل این دانشگاه  بدون هماهنگی و اخذ مجوز از دانشگاه به صورت خودجوش برگزارشده و دانشگاه در جریان برگزاری آن هیچ نقشی نداشته است.وی گفت: ۸ نفر ازدانشجویان فارغ‌التحصیل این دانشگاه با تهیه فرم لباس فارغ‌التحصیلی در بافت قدیم بوشهر اقدام کرده و بامیکس آن جشن با سردرب دانشگاه این موضوع را بوجود آورده‌اند.حاجیانی ادامه داد: این موضوع توسط حراست دانشگاه دردست بررسی است و دانشجویی که این فیلم را تهیه کرده شناسایی شده و فردا قراراست به همراه پدرش جوابگوی این کارش باشد. بازار به گفته وی این دانشگاه پیگیری قضایی این فعالیت غیرقانونی را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد..

.


بازنشر از : آخرین خبر



برق و روشنایی لاله زار