گیم فا/ شرکت فرانسوی Don’t Nod، سازنده‌ی بازی‌های Life is Strange، Vampyr، Tell Me Why و Banishers، مجموعاً ۷ بازی در دست توسعه دارد که در این میان ۴ عنوان هنوز مع

1403\01\09 12:10:05


استودیوی Don’t Nod چهار بازی معرفی نشده در دست توسعه دارد

گیم فا/ شرکت فرانسوی Don’t Nod، سازنده‌ی بازی‌های Life is Strange، Vampyr، Tell Me Why و Banishers، مجموعاً ۷ بازی در دست توسعه دارد که در این میان ۴ عنوان هنوز معرفی نشده‌اند. این اطلاعات از طریق جدیدترین گزارش تجاری Don’t Nod به دست آمده است که به برنامه‌ی سال ۲۰۲۳، سال ۲۰۲۴ و بعد از آن می‌پردازد.

گیم فا/ شرکت فرانسوی Don’t Nod، سازنده‌ی بازی‌های Life is Strange، Vampyr، Tell Me Why و Banishers، مجموعاً ۷ بازی در دست توسعه دارد که در این میان ۴ عنوان هنوز معرفی نشده‌اند.این اطلاعات از طریق جدیدترین گزارش تجاری Don’t Nod به دست آمده است که به برنامه‌ی سال ۲۰۲۳، سال ۲۰۲۴ و بعد از آن می‌پردازد.

پروژه بعدی این توسعه‌دهنده، عنوانی به نام Lost Records: Bloom & Rage است که پیش از این معرفی شده بود. این بازی در رویداد The Game Awards 2023 معرفی شد و قرار است در سال جاری میلادی منتشر شود. شعبه‌ی مونترال Don’t Nod که اعضای آن سابقه‌ی کار روی نسخه‌ی اول Life is Strange را دارند، وظیفه‌ی ساخت آن را برعهده دارد.گفته شده است که ۵ پروژه از این ۷ پروژه به صورت داخلی در Don’t Nod و دو پروژه دیگر به صورت خارجی توسط استودیوهای Tolima و Tiny Bull در حال توسعه هستند.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Banishers: Ghost of New Eden جدیدترین ساخته‌ی Don’t Nod محسوب می‌شود که در حال حاضر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.. .


بازنشر از : آخرین خبر



نمایندگی بوتان تهران