استودیو Skydance New Media به‌صورت رسمی از بازی اکشن ماجراجویی داستان‌ محور «مارول ۱۹۴۳: خیزش هایدرا» (Marvel 1943: Rise of Hydra) رونمایی کرد و اعلام کرد که قصد دارد این بازی ابر

1403\01\07 23:31:10


بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود تریلر داستانی آن را ببینید

استودیو Skydance New Media به‌صورت رسمی از بازی اکشن ماجراجویی داستان‌ محور «مارول ۱۹۴۳: خیزش هایدرا» (Marvel 1943: Rise of Hydra) رونمایی کرد و اعلام کرد که قصد دارد این بازی ابرقهرمانی را که بر اساس کارهای مارول ساخته شده است، در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه کند

استودیو Skydance New Media به‌صورت رسمی از بازی اکشن ماجراجویی داستان‌ محور «مارول ۱۹۴۳: خیزش هایدرا» (Marvel 1943: Rise of Hydra) رونمایی کرد و اعلام کرد که قصد دارد این بازی ابرقهرمانی را که بر اساس کارهای مارول ساخته شده است، در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه کند.

پلتفرم‌هایی که این بازی برای آن‌ها منتشر خواهد شد، هنوز اعلام نشده است.

سازندگان درباره‌ی داستان بازی Marvel 1943: Rise of Hydra خلاصه‌ی زیر را منتشر کرده‌اند:

در آشوب جنگ، دنیاها با هم تلاقی پیدا می‌کنند. کاپیتان آمریکا و آزوری (Azzuri)، پلنگ سیاه دهه ۱۹۴۰، باید بر اختلافات خود غلبه کنند و یک اتحاد ناآرام برای مقابله با دشمن مشترک خود تشکیل دهند. آن‌ها باید در کنار گابریل جونز از کماندوهای زوزه‌کش و نانالی، جاسوس واکاندانی که در پاریس اشغال‌شده می‌جنگند، باید به نیروهای خودی بپیوندند تا نقشه شومی را می‌تواند ویرانی‌های جنگ جهانی دوم را به ظهور نهایی هایدرا تبدیل کند، متوقف کنند.

در کنار معرفی رسمی بازی، تریلر داستانی جذابی هم از این اثر منتشر شده است که بازیکنان را به ماجراجویی در دوران جنگ جهانی دوم با مجموعه‌ای متشکل از چهار قهرمان در نقاط مختلف بازی می‌برد.

بازی مارول 1943: خیزش هایدرا

با گسترش داستان بازی، بازیکنان نقش چهار شخصیت اصلی را بر عهده خواهند گرفت: استیو راجرز جوان، همچنین به نام کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود.

آزوری، پدربزرگ تی چالا (پلنگ سیاه معروف) که پلنگ سیاه دوران جنگ جهانی دوم است؛ گابریل جونز، سرباز ایالات متحده و عضو کماندوهای زوزه‌کش. و نانالی، یک جاسوس واکاندان که در پاریس اشغال‌شده جاسازی شده است.

تریلر داستانی بازی «مارول ۱۹۴۳: خیزش هایدرا» در جریان رویداد «وضعیت آنریل» اپیک گیمز در ۲۰ مارس ۲۰۲۴ نشان داده شد که به پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدید آنریل انجین ۵ و وضعیت این موتور بازی‌سازی پرطرفدار می‌پرداخت. در این مراسم، اسکای دنس نیو مدیا (Skydance New Media) و اپیک گیمز از همکاری ادامه‌دار خود برای جلوه‌های بصری بازی مارول ۱۹۴۳: خیزش هایدرا پرده‌برداری و نمایش جذابی را از این اثر پخش کردند که قدرت آنریل انجین ۵.۴ را به‌خوبی نشان می‌داد.

با انتشار بازی در سال ۲۰۲۵، بازیکنان می‌توانند منتظر گیم‌پلی هیجان انگیزی باشند که از کمیک‌ها، فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی برجسته مارول الهام گرفته شده است.

Marvel 1943: Rise of Hydra قصد دارد اکشن، هیجان و ماجراجویی جهان مارول را در قالب یک بازی ویدئویی به تصویر بکشد. احتمالاً در ماه‌های آتی یا در اوایل سال میلادی آینده اطلاعات و نمایش‌های بیشتری را از این بازی ببینیم.

نکته‌ی هیجان‌انگیز و قابل‌توجه درباره‌ی بازی Marvel 1943: Rise of Hydra این است که تهیه‌کننده و نویسنده‌ی آن ایمی هنیگ (Amy Hennig) است که ما او را به‌عنوان خالق سری بازی آنچارتد و Legacy of Kain می‌شناسیم. دیدن یک بازی اکشن ماجراجویی ابرقهرمانانه جدید از او می‌تواند در نوع خود بسیار جالب‌توجه باشد.

شما می‌توانید تریلر داستانی این بازی را در پایین مشاهده کنید.

/*/
استعلام قیمت کارتن لیمینتی