1403\01\13 18:29:29


بازی Red Dead Redemption 2 به عنوان بهترین دنباله تاریخ انتخاب شد

سخت افزار/ کاربران با شرکت در نظرسنجی «بفتا» (BAFTA)، بازی تحسین‌برانگیز Red Dead Redemption 2 را به عنوان بهترین دنباله تاریخ انتخاب کردند. این بازی در سال 2018 منتشر شد و توانست به یکی از به‌یادماندنی‌ترین عناوین تاریخ صنعت گیم تبدیل شود.

سخت افزار/ کاربران با شرکت در نظرسنجی «بفتا» (BAFTA)، بازی تحسین‌برانگیز Red Dead Redemption 2 را به عنوان بهترین دنباله تاریخ انتخاب کردند.

این بازی در سال 2018 منتشر شد و توانست به یکی از به‌یادماندنی‌ترین عناوین تاریخ صنعت گیم تبدیل شود.دیروز، بالاخره چالش نفس‌گیر نظرسنجی مردمی «بفتا» (BAFTA) به پایان رسید. این نظرسنجی پیرامون انتخاب بهترین دنباله در صنعت گیمینگ بود. شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی با گزینه‌های جذابی مانند «آخرین بازمانده از ما 2» (The Last of Us 2)، «اساسینز کرید 2» (Assassin’s Creed 2)، «مس افکت 2» (Mass Effect 2)، «هیلو 2» (Halo 2)، «پورتال 2» (Portal 2) و «نیمه عمر 2» (Half-Life 2) روبه‌رو شدند.انتخاب بهترین دنباله تاریخ؛ رقابت تنگاتنگ میان Red Dead 2 و Half-Life 2 بازار بازی Red Dead Redemption 2 در سال 2018 برای کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) عرضه شد و توانست نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کند.

آن‌ها به شدت از داستان‌سرایی، طراحی بصری و هنری، جهان آزاد و سایر بخش‌های گیم پلی آن استقبال کردند. این بازی با توجه به واکنش‌های مثبت، نتوانست در سال 2018 برنده جایزه «بهترین بازی سال» در مراسم TGA شود و رقابت را از حریف سرسخت خود – God of War – باخت.در این نظرسنجی، بازی‌های Half-Life 2 و Red Dead Redemption 2 به فینال راه یافتند. هر دو بازی به نوعی تحول بزرگی در صنعت گیم به وجود آوردند؛ اما انتخاب نهایی شرکت‌کنندگان بازی استودیو «راکستار» (Rockstar) بود.

البته به نظر می‌رسد بسیاری از گیمرهای قدیمی به بازی Half-Life 2 نیز رای داده بودند.طبق آخرین گزارش مالی شرکت Take-Two Interactive، بازی «رد دد ریدمپشن 2» به عنوان دومین بازی پرفروش «راکستار گیمز» (Rockstar Games) به شمار می‌آید. این عنوان همچنین در جایگاه هفتم پرفروش‌ترین بازی تاریخ قرار دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا «راکستار» پس از اتمام توسعه بازی GTA VI، فرایند ساخت Red Dead 3 را آغاز می‌کند یا خیر..

.


بازنشر از : آخرین خبر