آخرین خبر/ Narcos: Cartel Wars & Strategy یک بازی استراتژیک از استودیوی بازی‌سازی FTX Games LTD می‌باشد که به‌صورت رایگان منتشر شده‌است. داستان بازی عینا

1402\03\07 14:03:33


بازی. Narcos: Cartel Wars & Strategy؛ به دنبال اسکوبار معروف بروید

آخرین خبر/ Narcos: Cartel Wars & Strategy یک بازی استراتژیک از استودیوی بازی‌سازی FTX Games LTD می‌باشد که به‌صورت رایگان منتشر شده‌است. داستان بازی عینا شبیه سریالی با همین نام است که چند سال پیش از شبکه نتفلیکس پخش شد و حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های پابلو اسکوبار سرکرده گروه کلمبیایی کوکائین و بزرگترین قاچاقچی تاریخ بشریت است و خاویر پینا مأمور مکزیکی ستاد مبارزه با مواد مخدر DEA می‌گذرد که پینا از سوی مقامات عالی رتبه آمریکایی طی یک مأموریت به کلمبیا فرستاده می‌شود تا اسکوبار را دستگیر کند یا در بدترین حالت او را به‌قتل برساند.

Narcos: Cartel Wars & Strategy یک بازی استراتژیک از استودیوی بازی‌سازی FTX Games LTD می‌باشد که به‌صورت رایگان منتشر شده‌است.

داستان بازی عینا شبیه سریالی با همین نام است که چند سال پیش از شبکه نتفلیکس پخش شد و حول محور دو شخصیت اصلی به نام‌های پابلو اسکوبار سرکرده گروه کلمبیایی کوکائین و بزرگترین قاچاقچی تاریخ بشریت است و خاویر پینا مأمور مکزیکی ستاد مبارزه با مواد مخدر DEA می‌گذرد که پینا از سوی مقامات عالی رتبه آمریکایی طی یک مأموریت به کلمبیا فرستاده می‌شود تا اسکوبار را دستگیر کند یا در بدترین حالت او را به‌قتل برساند. شما باید ماموران مختلفی را انتخاب و استخدام کنید و دفاع خود را بسازید. پس نیروهای خود را به‌سمت کارتل‌های دیگر بفرستید و با آنها به نبرد بپردازید و منابع باارزش آنها را تسخیر کنید.

پس عملیات خود را با ساخت جنگل توسعه دهید. با بازیکنان دیگر تیم تشکیل دهید و دشمنان را از بین ببرید.برخی از ویژگی های بازی Narcos: Cartel Wars & Strategy:- ساخت دفاع و جمع آوری ماموران مختلف- جنگ با دشمنان و تسخیر منابع باارزش آنها بازار - تشکیل تیم با بازیکنان دیگر و محاصره ترکیبات دشمن- ساخت جنگل و کاشت گیاهان مختلف- گرافیک عالی و صداگذاری مهیجتوی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 93 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.. .


بازنشر از : آخرین خبر



قفسه فلزی - قفسه انبار