دانشگاه صنعتی شریف علی صفری مصر دانشگاه علم و صنعت مسابقات جهانی ICPC قرار است آ

1402\03\07 15:36:42


تیم برنامه سازی دانشگاه شریف به مصر می رود

مسابقات جهانی ICPC قرار است آبان ماه امسال در مصر برگزار شود که تیم اول از شریف در مسابقات منطقه‌ای هفته گذشته، سهمیه حضور در آن را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مرحله نهایی دور منطقه‌ای بیست‌وسومین دوره برنامه‌سازی دانشجویان یا ICPC ۲۰۲۲ روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت در دانشکده کامپیوتر برگزار شد و ۶۲ تیم از ۳۸ دانشگاه کشور در آن حضور داشتند.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

رقابت‌های امسال در مرحله اول با حضور ۳۵۰ تیم و به صورت آنلاین برگزار شده بود که از میان آن‌ها این ۶۲ تیم به مرحله نهایی رسیده بودند و در نهایت ۴ تیم نشان طلا گرفتند که یک تیم از شریف اول شده و دو تیم شریفی دیگر به همراه یک تیم از دانشگاه علم‌وصنعت مشترکاً دوم شدند و چهار تیم برتر رقابت‌های امسال را تشکیل دادند. تیم «Ballmer Peak» امیرمحمد شاه‌رضایی، علیرضا کشاورز، علی صفری تیم «Once Upon a Time in Forloop» علیرضا کاویانی، علی شاه‌علی، پارسا علیزاده تیم «ALgARithEM» عماد امام‌جمعه، آرین علوی، علیرضا صمیمی تیم «FUBG» امیرمحمد آزادی، رهام ایزدی‌دوست، سایین آلا مسابقات جهانی ICPC قرار است آبان ماه امسال در مصر برگزار شود که تیم اول از شریف در مسابقات منطقه‌ای هفته گذشته، سهمیه حضور در آن را به دست آورد. نتایج تیم‌های شرکت‌کننده را می‌توانید از اینجا ببینید..

.


بازنشر از : مهر

دانشگاه صنعتی شریف

علی صفری

مصر

دانشگاه علم و صنعت



چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی