صندوق نوآوری و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان مناطق محروم صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق

1402\03\07 15:35:49


حمایت ۵۰میلیاردی از صندوق های پژوهشی نمایشگاه «آبادیران»

صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.

این صندوق‌ها شامل مواد و پیشرفته انرژی، کشاورزی، صنعت ماشین سازی، سلامت تهران، نوآوری اجتماعی، صنایع خلاق، اقتصاد دیجیتال می‌شود.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

نمایشگاه «فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)» ۲۳تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می شود و با توجه به اهمیت این موضوع، صندوق نوآوری و شکوفایی ۵ نوع از خدمات و حمایت های خود را اعلام کرد. این حمایت‌ها به این شرح است: *تخصیص خط اعتباری به صندوق های پژوهش و فناوری منتخب مجموعا ۵۰ میلیارد تومان برای تامین مالی طرح های شرکتهای دانش بنیان حاضر در چارچوبی معین (این صندوق‌ها شامل مواد و پیشرفته انرژی، کشاورزی، صنعت ماشین سازی، سلامت تهران، نوآوری اجتماعی، صنایع خلاق، اقتصاد دیجیتال می‌شود) *تسهیل و تسریع فرایند اعطای تسهیلات فروش اقساطی(لیزیگ و استصناع) به خریداران محصولات دانش بنیان حاضر در نمایشگاه تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد(تا سقف ۲ میلیارد تومان از طریق خط اعتباری فوق و مبالغ بالاتر از مسیر تسهیلات داخلی صندوق یا بانک‌های عامل) *حمایت بلاعوض ۷۰درصدی از هزینه های اجاره غرفه و غرفه آرایی در نمایشگاه بادیران تا سقف ۳۰ میلیون توکمان به ازای هر شرکت *اعطای انواع تسهیلات سرمایه در گردش، تولید صنعتی و ... با مبالغ بالاتر از حدود خط اعتباری، از مسیر تسهیلات داخلی صندوق یا بانک‌های عامل *تامین مالی مبالغ بالاتر از سقف خط اعبتاری، از طریق تسهیلات اهرمی و داخلی صندوق در پارچوب ضوابط و قوانین مربوط.

.


بازنشر از : مهر

صندوق نوآوری و شکوفایی

اقتصاد دانش بنیان

مناطق محروم



فروش اینترنتی لباس بچه