1403\01\03 19:44:04


ویدیو Rise of the Ronin به مقیاس عظیم بازی می‌پردازد

زومجی/ استودیو Team Ninja با پخش ویدیویی از پشت صحنه توسعه Rise of the Ronin نیاز به استفاده از چند کارگردان برای ساخت بازی را به نمایش گذاشت.    استودیو Team Ninja پیش از عرضه Rise of the Ronin ویدیوی جدیدی از پشت صحنه توسعه این بازی را پخش کرده است.

زومجی/ استودیو Team Ninja با پخش ویدیویی از پشت صحنه توسعه Rise of the Ronin نیاز به استفاده از چند کارگردان برای ساخت بازی را به نمایش گذاشت.   استودیو Team Ninja پیش از عرضه Rise of the Ronin ویدیوی جدیدی از پشت صحنه توسعه این بازی را پخش کرده است.

فوهیمیکو یاسودا، کارگردان و رئیس استودیو تیم نینجا در این ویدیو در مورد جزئیات ایده‌های خود و نهایی‌کردن آن‌ها در بازی به صحبت می‌پردازد.یاسودا که پیش از این تنها کارگردان بازی‌های تیم نینجا و سری بازی Nioh بود، به‌دلیل حجم کاری زیاد در توسعه Rise of the Ronin تصمیم بر استفاده از چند کارگردان دیگر گرفت. آن‌ها در روند ساخت به‌صورت مداوم با یکدیگر در ارتباط بودند تا بتوانند همه موارد را زیر نظر داشته باشند؛ ارتباطی که می‌توان آن را با رابطه بازیکن‌ها در شکل‌گیری اعتماد در بازی شباهت داد. بازار بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. یاسودا معتقد است که این بازی بزرگ‌ترین پروژه‌ در دست ساختش بوده است و ادعا می‌کند که تیم سازنده حتی از پس چالش‌های بزرگ‌تر آتی نیز بر خواهند آمد. .

.


بازنشر از : آخرین خبر