1401\06\22 18:29:59


نمایندگی بوتان در مسکن مهر - نمایندگی بوتان شوفاژ و آبگرمکن دیواری

سال‌هاست محصولات بوتان در سراسر کشور عزیزمان گرمابخش خانه‌های ایرانی بوده است و مفتخریم، فراتر از مرزهای ایران نیز توانسته‌ایم سفیر صنعت کشورمان باشیم.
 
گروه صنعتی بوتان، از ابتدای حضور در عرصه تولید محصولات گرمایشی، مورد توجه خریداران محترم واقع شده است و در بسیاری از پروژه‌های بزرگ ساختمانی، محصولات گروه صنعتی بوتان، از جمله پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور حوله خشک‌کن فولادی و آبگرمکن، جایگاهی درخشان داشته است.

در ادامه به ذکر برخی از آخرین پروژه‌های ساختمانی که مشتری محصولات بوتان ‌بوده‌اند می‌پردازیم:

 
 
نمایندگی بوتان حاتمی زمانی نمایندگی رسمی بوتان در شهر جدید پرند و اندیشه آماده ارائه خدمات محصولات بوتان است . 
نمایندگی بوتان حاتمی زمانی محصولاتی مثل  آبگرمکن دیواری در مدل های مختلف بوتان ، پکیج شوفاژ دیواری بوتان ، حوله خشک کن بوتان ، رادیاتور آلومینیومی یا رادیاتور پره ای بوتان و همچنین رادیاتور پنلی بوتان یا رادیاتور پنلی سپاهان را عرضه می کند . 
 
درباره رادیاتور آلومینیومی (پره ای)
رادیاتورهای آلومینیومی بوتان دارای بالاترین توان حرارتی هر پره و بالاترین مقاومت در برابر خوردگی به دلیل پوشش محافظ داخلی می باشند. بکارگیری پیشرفته ترین فن آوری ساخت در تولید و تطابق کامل قطعات رادیاتورهای بوتان با استانداردهای اروپایی، تضمین کننده کیفیت متمایز رادیاتورهای بوتان است.
 
درباره حوله خشک کن
توضیحات فن آوری ایتالیا دوام و طول عمر بالا مقاوم در برابر خوردگی توان حرارتی بالا انتقال سریع و یکنواخت گرما بدون نشتی با بهره گیری از فن آوری بریزینگ پوشش رنگ الکترواستاتیک با کیفیت و ماندگاری طولانی سهولت و سرعت نصب قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی پکیج شوفاژدیواری موتورخانه مرکزی سیستم های خورشیدی بویلر چگالشی ۵ سال ضمانت از تاریخ تولید دارای استاندارد ملی ایران و نشان کیفیت اروپا CE
 
درباره پکیج شوفاژ دیواری
پکیج های شوفاژ دیواری متداول ترین نوع سیستم گرمایش ساختمان ها می باشند که با امکان نصب به صورت مستقل در هر واحد مسکونی، آب گرم مطلوب و گرمایش مطبوع را فراهم می کنند. پکیج شوفاژدیواری بوتان مطابق با فن آوری روز ایتالیا، مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپایی و سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مکانیکی می باشد که با برخورداری از راندمان بالا، صرفه جویی بیشتر مصرف گاز را به ارمغان آورده است.

تبلیغات
نمایندگی بوتان
نمایندگی بوتان

نمایندگی حاتمی زمانی ، نمایندگی بوتان اندیشه و نمایندگی بوتان پردیس فروش آبگرمکن دیواری بوتان ، پکیج شوفاژ دیواری ، حوله خشک کن و رادیاتور پنلی و آلومینیومی بوتان

این محصول علاوه بر برخورداری از قابلیت کارکرد با فشار کم آب، به فراخور نیاز مشتریان، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب، در ظرفیت های مختلف و دو فن آوری محفظه احتراق بسته و محفظه احتراق باز تولید و عرضه می شود.

 
درباره آبگرمکن دیواری
آبگرمکن های دیواری فوری با بهره گیری از فن آوری متفاوتی نسبت به سیستم های سنتی، آب گرم مورد نیاز مصرف کننده را به صورت فوری و دقیقا در زمان نیاز، تامین می کنند. به این ترتیب مصرف کننده برای گرم شدن آب در انتظار نمی ماند و آب گرم نیز دائم بوده و هرگز به علت استفاده زیاد سرد نمی شود. آبگرمکن های دیواری فوری بوتان با بهره گیری از فن آوری روز جهان و مطابق با استانداردهای بین المللی و ملی، به دلیل قابلیت کارکرد با کمترین فشار آب و راندمان بالای حرارتی، موجب صرفه جویی قابل توجهی در میزان مصرف آب و گاز شده است.

این محصول به فراخور نیاز مشتریان، تنوع اقلیمی کشور و شرایط محل نصب، در ظرفیت های مختلف، دو نوع شمعک دائم روشن و آیونایز بدون شمعک و سه فن آوری محفظه احتراق باز، فن دار و محفظه احتراق بسته تولید و عرضه می شود.

 
 
آماده ارائه محصولات بوتان و خدمات نمایندگی بوتان در استان تهران 
نمایندگی بوتان برای  پیمانکاران و شخصی فیروزکوه، آبعلی، کرج، شهریار، شهر قدس، اندیشه، فردیس
نمایندگی بوتان برای مسکن مهر پردیس
فازهای 3، 8، 9، 11 - ابنیه پاسارگاد امیر ساوالان، آرش آرمهر، جهاد نصر، اسکان سازان
نمایندگی بوتان برای مسکن مهر صفادشت
و مسکن مهر دماوند پیمانکاران و شخصی 
. .


بازنشر از :



چراغ خطی و تعمیرات چراع ال ای دی