1401\06\29 18:29:59


نکات کلیدی در خرید اینترنتی لباس بچه گانه

خرید لباس بچه گانه در هر سنی که باشند کاری سرگرم کننده و جذاب است، البته در عین حال برای داشتن خریدی موفق باید به نکاتی توجه کرد؛ چرا که به هر حال کودکان از نظرهای مختلفی با بزرگسالان متفاوتند و به همین دلیل باید در این زمینه دقت عمل بیش تری به خرج داد تا علاوه بر این که از خرید خود لذت می‌بریم از نتیجه نیز راضی باشیم.
 
نکاتی که توجه به آن‌ها در خرید لباس بچه گانه ضروری است
مهم ترین مورد در خرید اینترنتی لباس نوزادی و بچه گانه، جنس پارچه ای است که در آن استفاده شده است.

لباس کودکان در هر سنی، لازم است تا بیش ترین لطافت و نرمی را داشته باشند و شاید پوست حساس آن‌ها در کنار کم طاقت بودنشان علت اصلی این موضوع باشد. به هر حال کودکان نسبت به بزرگسالان پوستی لطیف تر و حساس تر دارند که ممکن است با یک انتخاب نادرست و استفاده از جنس‌هایی با درصد پلاستیک بالا به خصوص در فصول گرم سال، به راحتی دچار عرق سوختگی و یا اگزما شوند.

 
توجه به طرح و رنگ لباس در هنگام خرید
برای حفظ روحیه شاد کودک، بهتر است در خرید لباس هم از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده کنید که موجب نشاط آن‌ها شود و کودکان به پوشیدن لباس‌هایشان علاقه داشته باشند. بنابراین بهتر است، سراغ رنگ‌های روشن تر و البته با طرح‌های زیبا بروید.
 
توجه به امنیت کودک
برای خرید لباس نوزاد و کودک باید توجه داشته باشیم که لباس او از ویژگی‌هایی که ممکن است سلامت او را به خطر بیاندازند عاری باشد.

چرا که کودکان غیر قابل پیش بینی هستند و ممکن است حتی در سنین بالاتر هر چیزی را به دهان خود بگذارند و یا با حرکات بی محابای خود به هر چیزی که در سر راهشان است گیر کنند و به زمین بی افتند؛ لذا بهتر است برای خرید لباس کودکان به نکات امنیتی زیر نیز توجه شود.

 
برای حفظ امنیت نوزاد و کودک خود حتما لباس‌هایی را انتخاب و خریداری کنید که دکمه‌هایی که به راحتی کنده می‌شوند و یا بندهای بلند، پاپیون و از این دسته موارد تزئینی نداشته باشد. چرا که کودک امکان دارد هر چیزی را در دهان خود بگذارد و در این صورت احتمال خفگی وجود دارد و بندهای بلند نیز بسیار دست و پا گیر است و احتمال به زمین افتادن را تشدید می‌کنند. برای این مورد لازم است به نکات زیر هم توجه کنید:
 
 
 
از خرید لباس‌هایی که بندهای بلند دارند اجتناب کنید.

تبلیغات
خرید اینترنتی لباس بچه
خرید اینترنتی لباس بچه

فروشگاه اینترنتی دُرین کیدز فروش اینترنتی لباس کودک با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت .

این بندها ممکن است موجب به زمین افتادن کودک شما شوند.

از خرید لباس‌هایی با پاپیون و دکمه‌های فراوان تزئینی و این دست از موارد صرف نظر کنید؛ چرا که ممکن است به راحتی کنده شوند و علاوه بر به هم ریخته شدن نمای لباس برای سلامت کودک نیز تهدید آمیز باشند.
بهتر است لباس بچه گانه تا حد امکان زیپ نداشته باشند؛ زیرا در تماس مستقیم با پوست کودک قرار می‌گیرند و ممکن است به پوست او آسیب برسانند.
دکمه‌های لباس به خوبی دوخته شده باشند تا به راحتی کنده و جدا نشوند.
 
 
توجه به خصوصیات و ویژگی‌های لباس
لباس بچگانه را شاید تا سن چهار سالگی یا بیش تر، خودتان باید تعویض کنید؛ بنابراین لباس باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا به راحتی از تن او خارج شود و همین طور پوشاندن آن‌ها نیز به سهولت امکان پذیر باشد تا کودک کلافه و خسته نشود. به این منظور به نکات زیر حتما توجه کنید:
 
 
 
گشادی یقه و آستین‌ها را مد نظر قرار دهید؛ چرا که نقش اساسی در سرعت تعویض لباس بچه گانه را دارند و نیز ممکن است اگر پایین بردن لباس از سر کودک بیش تر از حد معمول طول بکشد، به ترسیدن و نهایتا گریه کودک منجر شود.
انواع لباس‌های نوزادی بیش ترین شست و شو را دارند، بنابراین، حتما از لباس‌هایی استفاده کنید که در لباس شویی قابل شست و شو باشند و البته در هنگام شست و شو حتما به چگونگی آن و میزان درجه حرارت لازم برای شستن توجه کنید.
از خرید لباس‌های خیلی تنگ اجتناب کنید این لباس‌ها علاوه بر این که پوشاندن و تعویضشان مشکل است برای کودک هم ناخوشایند خواهد بود.
در خرید شلوار نوزادی، شلوار کمرکش بهترین گزینه برای کودکان است تا هم کار تعویض پوشک راحت تر باشد و هم در زمان نشستن زیپ و دکمه به شکم آن‌ها آسیب نمی‌رساند.
بهتر است لباس بچه گانه مارک‌های پشت گردن نداشته باشند. این مارک‌ها به شدت برای کودکان آزار دهنده هستند و موجب خارش بدن آن‌ها می‌شود، بنابراین در صورت وجود هم حتما آن‌ها را از لباس کودک جدا کنید.
شست وشوی لباس تازه خریداری شده قبل از پوشاندن
لباس‌های نو قبل از این که به دست شما برسند مسیر زیادی را طی کرده اند و احتمالا در این مسیر و همچنین در فروشگاه دست به دست شده و شاید مدت زمانی طول کشیده تا به فروش برسند و بنابراین، ناچارا مقداری گرد و غبار و آلودگی‌های محیطی بر روی آن‌ها وجود دارد، در این صورت بهترین گزینه این است که قبل از تن کردن حتما شسته شوند.
 
انتخاب درست سایز لباس بچه گانه
در صورت امکان برای خرید لباس بچگانه یا خود کودک را همراه خود به خرید ببرید و یا اندازه لباس‌های مناسب او را حتما با خود داشته باشید.

چرا که بسنده کردن به سایز روی لباس‌ها که برای کودکان اغلب با توجه به سن آن‌هاست، آن چنان که باید اطمینان بخش نیست و کودکان بسته به تغذیه و نوع آناتومی خاص بدن خود در سن مشترک، ممکن است جثه‌های مختلفی داشته باشند و به همین علت حتما باید آن چه ملاک سایز بندی قرار می‌گیرد پیش از سن، اندام کودک باشد.

 

 

. .


بازنشر از :



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو