ماساژدرمانی یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین ورزش‌ها برای آرامش ذهن و بدن است

1401\11\13 13:44:13


۵ نکته‌ که قبل از خرید صندلی ماساژ باید در نظر بگیرید

ماساژدرمانی یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین ورزش‌ها برای آرامش ذهن و بدن است

ماساژدرمانی یکی از قدیمی‌ترین و موثرترین ورزش‌ها برای آرامش ذهن و بدن است.

ماساژ از درد کمر، شانه و گردن جلوگیری کرده و در صورت وجود درد آن را تسکین می‌دهند. علاوه بر این ماساژ باعث کاهش اضطراب و افسردگی شده، به داشتن طرز ایستادن مناسب کمک کرده و جریان خون را بهبود می‌دهد. ماساژدرمانی با استفاده از صندلی ماساژ برای افرادی که پشت میز نشین هستند بسیار مفید و کارآمد است.

همچنین ممکن است اینگونه به نظر نرسد اما افرادی که کارشان پشت میز نشینی است فشار بدنی بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

همه‌ی فشار، درد و عدم تعادل برای ساعت‌های طولانی پشت میز نشستن خود را در قالب درد کمر، شانه و گردن نشان می‌دهد.

ورزش منظم، انجام حرکات کششی به صورت منظم در حین کار، استفاده از صندلی‌های ارگونومیک و راحتی که محل استراحت گردن و پا دارند و حفظ نحوه‌ی نشستن مناسب همگی برای اجتناب از چنین دردهایی واجب هستند. اگرچه هیچ چیزی همه‌ی فشارها و دردهای ماهیچه‌ای بدن را مانند ماساژ درمانی تسکین نمی‌دهد.

با وجود این همه فایده بسیاری از افراد از ماساژ منظم در رژیم ورزشی خود استفاده می‌کنند. البته که ماساژها اغلب توسط متخصصان ماساژ انجام می‌شود اما صندلی ماساژ هم به دلیل راحتی، قابل جابه‌جایی بودن و مقرون به صرفه بودن از نظر زمان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

اگر شما هم جزو افراد علاقه‌مند به ماساژ درمانی هستید و می‌خواهید صندلی ماساژ بخرید حتما ادامه‌ی مطلب را بخوانید زیرا ۵ نکته‌ای که باید هنگام خرید صندلی ماساژ در نظر بگیرید آورده شده‌اند.

ماساژور برقی مدل lks2030 /*/
ماساژور برقی مدل lks2030 /*/
۳,۵۸۰,۰۰۰ /*/
۳,۱۱۴,۶۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
ماساژور برقی مدل KH-740 /*/
ماساژور برقی مدل KH-740 /*/
۷۳۰,۰۰۰ /*/
تومان /*/ /*/ /*/
خرید انواع ماساژور/*/ مشاهده همه /*/ /*/ /*/

۱.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها‌ی صندلی ماساژ

صندلی‌های ماساژ قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهند که می‌توانید مدل دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. صندلی‌های ماساژ شیاتسو (Shiatsu) با حرکات چرخشی، فشاری و تاب خوردن همه‌ی نقاط بدن را مورد هدف قرار می‌دهند.

برخی افرادی ماساژ سوئدی را توصیه می‌کنند که از حرکات نرم و کم فشار استفاده می‌کند. همچنین یک‌سری صندلی‌های بدون جاذبه وجود دارند که قبل از اجرای ماساژ موقعیت را به جاذبه‌ی صفر می‌رسانند.

سعی کنید صندلی‌های مختلف را امتحان کنید تا صندلی‌ای که بهترین تجربه را برایتان فراهم می‌کند را پیدا کنید.

صندلی‌های ماساژ نواحی مختلف بدن را ماساژ می‌دهند. احتمالا از همه‌ی قابلیت‌های صندلی ماساژ استفاده نکنید بنابراین نکته‌ی بسیار مهم این است که تشخیص دهید کدام قسمت بدنتان به توجه ویژه‌ای نیاز دارد و صندلی‌ای بخرید که به آن قسمت‌ها ماساژ ارائه دهد.

در صورتی که ماساژ پای خوب می‌خواهید صندلی ماساژی بخرید که ماساژ خوبی در قسمت پا داشته باشد. در صورتی که درد شدیدی در نواحی گردن و شانه احساس می‌کنیدبه دنبال صندلی ماساژی باشید که روی کاهش درد گردن و شانه متمرکز باشد.

  • ۶ مزیت فوق‌العاده‌ی ماساژ صورت برای زیبایی و سلامت پوست

۲.

بودجه

بودجه‌ی خرید صندلی ماساژ

خرید صندلی ماساژ به سرمایه‌ی زیادی نیاز دارد. قیمت صندلی ماساژ به عامل‌های مختلفی از جمله قابلیت‌ها، ظاهر، شرکت سازنده و نوع و کیفیت مواد به کار رفته در صندلی بستگی دارد. صندلی ماساژهای باکیفیت و گران قیمتی که چندین قابلیت دارند، کیسه‌های هوا، ظاهر زیبا، چرم با کیفیت، درگاه USB و پخش کننده‌ی موسیقی دارند قیمتشان بالای ۲۰ میلیون تومان است.

اما اجازه ندهید این قیمت‌ها مانع از سرمایه‌گذاریتان شوند.

شما می‌توانید برخی از قابلیت‌هایی که احتمالا استفاده نمی‌کنید را حذف کرده، ویژگی‌های لوکس مانند داشتن درگاه پخش موسیقی را نادیده بگیرید و کمی در رابطه با ظاهر کوتاه بیایید تا بتوانید با بودجه‌ی مورد نظر صندلی ماساژ بخرید.

به عنوان مثال در صورتی که فقط به ماساژ پشت نیاز دارید می‌توانید صندلی ماساژی بخرید که ماساژور پا ندارد. همچنین اگر فقط می‌خواهید پایتان را ماساژ دهید به جای یک صندلی کامل فقط یک ماساژور پا بخرید. نکته‌ی مهم این است که صندلی‌ای خارج از محدوده‌ی هدف خود نخرید و در عوض صندلی‌ بادوامی بخرید که قابلیت‌های مناسب شما را داشته باشد و بتوانید به صورت مداوم از آن استفاده کنید.

تبلیغات
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز
فروش چراغ ریسه سیم و کابل و کلید و پریز

لاله زار24 ارائه محصولات برق و روشنایی ساختمان از قلب بازار لاله زار برای سراسر کشور است.

۳.

موقعیت

بسیاری از صندلی‌های ماساژ بسیار بزرگ و حجیم هستند و نمی‌توان آن‌ها را به راحتی حرکت داد. اتاق نشیمن جای نگهداری صندلی ماساژ نیست، زیرا علی رغم تلاش تولیدکنندگان برای تولید صندلی‌های زیبا باز هم این صندلی‌های بزرگ می‌توانند دکور اتاقتان را به هم بریزند.

به دلیل اینکه صندلی‌های ماساژ برای استفاده‌ی شخصی هستند، بهتر است آن‌ها را در منزل، محل کار یا اتاق خواب بگذارید. البته این تنها در صورتی ممکن است که اتاق خواب یا محل کارتان فضای کافی برای قرار دادن صندلی ماساژ داشته باشد.

صندلی ماساژ علاوه بر ظاهر و اندازه‌ی حجیم ممکن است تسکین‌دهنده‌ی سر و پا هم داشته باشد و الزاما نتوانید آن را کنار دیوار یا در گوشه قرار دهید.

مطمئن شوید که فضای اتاق خود را به درستی اندازه گرفته‌اید و قبل از خرید صندلی میزان فضایی که نیاز دارید را محاسبه کنید.

برخی از صندلی‌های ماساژ چرخ دارند و به آسانی می‌توان آن‌ها را به اطراف حرکت داد. این صندلی‌ها را می‌توان هنگامی که بلا استفاده هستند و نیازی به آن‌ها ندارید در یک گوشه گذاشت و هنگام استفاده به فضایی مشخض برد.

  • چگونه خودمان را از سر تا پا ماساژ دهیم؟

۴. دوام و راحتی تعمیر

دوام صندلی ماساژ

صندلی‌های ماساژ چند بخش متحرک، اجزای کامپیوتری و سیم‌دار دارند بنابراین ممکن است دچار مشکل شوند.

این نکته را در نظر بگیرید که چقدر باید برای تعمیر صندلی ماساژ خود باید هزینه کنید. قطعا باید یک صندلی بادوام بخرید.

به احتمال زیاد به صورت مداوم از صندلی خود استفاده خواهید کرد بنابراین مطمئن شود که یک صندلی محکم و مقاوم خریده‌اید. حتی اگر لازم به پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای خرید صندلی بادوام بود به آن به چشم یک فرصت سرمایه‌گذاری باکیفیت نگاه کنید.

خرید صندلی بادوام در ابتدا بسیار بهتر از پشیمانی بعد از خرید صندلی ارزان قیمتی است که نیاز به تعمیر پیدا کند.

به دلیل اندازه و وزن تعمیر صندلی ماساژ بسیار دشوار و هزینه‌بردار است. در نتیجه به مرور زمان در نهایت هزینه‌ی بیشتری را برای صندلی خرج خواهید کرد. به دنبال صندلی‌‌های ماساژی باشید که طراحی ماژولار دارند.

تعمیر کردن این صندلی‌ها راحت‌تر است. در صورتی که قسمتی از صندلی‌ای که دارای طراحی ماژولار است بشکند کافی است همان قسمت را جدا کرده و برای تعمیر بفرستید و نیازی به جابه‌جایی کل صندلی نیست.

۵. گارانتی و خدمات مشتریان

قبل از انجام خرید به مدت زمان گارانتی و چیزهایی که پوشش می‌دهد دقت کنید.

در کمترین حالت گارانتی این صندلی‌ها پوشش دادن قسمت‌های مختلف است. علاوه بر این مطمئن شوید که ضمانت بازگشت یک ماهه‌ی بدون قید و شرط پولتان را هم داشته باشند. این گارانتی‌ها و فرصت‌های پس گرفتن پول مشخص می‌کنند که شرکت‌ها به کارایی و دوام محصولات خود اطمینان دارند.

علاوه بر این مطمئن شوید که فردی در شرکت وجود دارد که در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با او صحبت کنید.

در صورتی که فرد قابل اطمینانی وجود داشته باشد که در صورت داشتن سوال یا ابهام به مشکلاتتان درباره‌ی صندلی پاسخ دهد بسیار کمک کننده خواهد بود. شرکت‌های سازنده و فروشنده اغلب سرویس پیام رسان یا شماره‌های بدون عوارضی دارند که از طریق آن‌ها مشکلات مشتریان را حل می‌کنند.

منبع: Lifehack

/*/ . .


بازنشر از : digimag



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو