فرقی نمی‌کند در مهمانی، سفر یا محل کار باشید؛ بهتر است برنامه‌ای برای آرایش و رسیدگی به پوستتان داشته باشید.

1403\01\02 14:55:11


خانم‌های ایرانی! در سفر نوروزی این اقلام یادتان نرود

فرقی نمی‌کند در مهمانی، سفر یا محل کار باشید؛ بهتر است برنامه‌ای برای آرایش و رسیدگی به پوستتان داشته باشید.

روزیاتو: از نظر شما برای آرایش در سفر چه لوازمی ضروری است؟ اگر شما از افرادی باشید که لوازم آرایش متنوعی دارند، نمی‌توانید همه محصولات موجود روی میز آرایش خود را در چمدان قرار دهید.

لازم است به تناسب نیازتان، مقداری از آن‌ها را برای تامین آرایش در سفر انتخاب کنید.

فرقی نمی‌کند در مهمانی، سفر یا محل کار باشید؛ بهتر است برنامه‌ای برای آرایش و رسیدگی به پوستتان داشته باشید. در این برنامه می‌توانید لوازم آرایشی و روتین پوستی خود را بگنجانید. برای اینکه لوازم مورد نیاز آرایشی را فراموش نکنید می‌توانید یک لیست تهیه کنید یا لوازم زیر را در نظر داشته باشید.

لوازمی که می‌توانید همراه خود ببرید، شامل مواد آرایشی و بهداشتی مختلفی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لوازم آرایش در سفر

افراد با آرایش کردن احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کنند. در ادامه به اقلامی اشاره می‌کنیم که برای رفتن به سفر نیاز دارید. در ابتدا در نظر داشته باشید برای به‌عنوان یک لیست خرید، بهتر است اقلام با حجم کم و مسافرتی تهیه کنید.

از انتخاب پلت‌های سنگین و بزرگ برای استفاده و آرایش در سفر دوری کنید.

خانم‌های ایرانی! در سفر نوروزی این اقلام یادتان نرود

۱. ضدآفتاب

شاید ضدآفتاب جزو اقلام مورد نیاز آرایش به حساب نیاید؛ ولی مهم‌ترین و اولین چیزی است که برای آرایش در سفر نیاز دارید. اگر تجربه آفتاب‌سوختگی پوست در سفر را داشته باشید، می‌دانید که تجربه سختی است و باعث پوسته شدن و سوزش در سطح پوست می‌شود.

ضد آفتاب باید هر ۲ تا ۴ ساعت روی پوست تمدید شود.

حتی اگر هوا ابری باشد شما باید در طول روز از ضد آفتاب استفاده کنید؛ زیرا ۸۰ درصد اشعه‌های خورشید از میان ابر‌ها عبور می‌کنند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چه ارتفاع بیشتر باشد، اشعه مضر ماوراء بنفش هم بیشتر می‌شود. پس در روز‌هایی که برنامه کوهنوردی یا اسکی دارید حتما ضد آفتاب را همراه داشته باشید.

خانم‌های ایرانی! در سفر نوروزی این اقلام یادتان نرود

۲.

رژ لب

یکی از پر‌طرفدار‌ترین لوازم آرایشی در بین خانم‌ها، رژ لب است. رژ لب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که شامل رژ جامد براق و مات، رژ مایع، رژ ۲۴ ساعته و رژ مدادی می‌شوند. شما می‌توانید به تناسب میزان زمان و جایی که می‌روید، هر کدام از این موارد را انتخاب کنید.

رنگ رژ در طیف‌های مختلفی تولید شده است که می‌توانید طبق رنگ پوست‌تان آن‌ها را برای آرایش در سفر انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که از رژ لب‌های با چربی استفاده کنید. رژ لب‌های با ماندگاری بالا می‌توانند پوست لب شما را خشک و پوسته کنند. در ضمن در مواقعی که رژ لب ندارید از بالم لب استفاده کنید و لب‌های خود را چرب و مرطوب نگه دارید.

.

.


بازنشر از : برترینها



قفسه فلزی - قفسه انبار