باشگاه خبرنگاران/ جواد خیابانی، گزارشگری که هشتم آذر برایش یاداور خاطراتی ماندگار است۸ آذر ۱۳۷۶ روزی تاریخی است که به تمام مردم دنیا ثابت شد که از طریق فوتبال می‌توان رویای ب

1401\09\08 18:38:13


«جواد خیابانی» گزارشگری که هشتم آذر برایش خاطره ساز است

باشگاه خبرنگاران/ جواد خیابانی، گزارشگری که هشتم آذر برایش یاداور خاطراتی ماندگار است۸ آذر ۱۳۷۶ روزی تاریخی است که به تمام مردم دنیا ثابت شد که از طریق فوتبال می‌توان رویای بزرگ یک ملت را تحقق بخشید. ۸ آذر ۱۳۷۶ روزی است که می‌توان فوتبال ایران را به دوران قبل و پس از این تاریخ تقسیم کرد.

جواد خیابانی، گزارشگری که هشتم آذر برایش یاداور خاطراتی ماندگار است۸ آذر ۱۳۷۶ روزی تاریخی است که به تمام مردم دنیا ثابت شد که از طریق فوتبال می‌توان رویای بزرگ یک ملت را تحقق بخشید.۸ آذر ۱۳۷۶ روزی است که می‌توان فوتبال ایران را به دوران قبل و پس از این تاریخ تقسیم کرد.

در آن روز تاریخی به تمام مردم دنیا ثابت شد که از طریق فوتبال می‌توان به دروازه‌های بهشت رسید و رویای بزرگ یک ملت را تحقق بخشید.فوتبال ایران در گذر فراز و نشیب روزگار، تلخ و شیرین‌های بسیاری را تجربه کرده است، اما از دیدار برگشت تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله پلی آف رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقابل استرالیا می‌توان به عنوان شیرین‌ترین اتفاق دنیای توپ گرد برای ایرانی‌ها نام برد. صدای ماندگار جواد خیابانی در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم ایران جزء مواردی است که نوستالژی آن تا مدت‌ها از ذهن فوتبال دوستان ایرانی نمی‌رود.حالا امروز ۸ آذر ماه بازی ایران و آمریکا در جام جهانی قطر با گزارشگری جواد خیابانی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد، مردم ایران منتظر یک برد شیرین در مقابل آمریکا هستد تا خاطره برد دو بر یک بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دوباره تکرار شود. حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا گلزنان ایران در این بازی بودند..

.


بازنشر از : آخرین خبر



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران