عزت‌الله ضرغامی در توئیتر از دیدارش با بهمن فرمان‌آرا، کارگردان سینما روایت کوتاهی را شرح داد و گفت که با وجود اختلاف دیدگاه با فرمان‌آرا، اما براساس منافع ملی، اشتراکات زیادی یاف

1401\07\15 12:43:25


روایت ضرغامی از دیدار با بهمن فرمان‌ آرا

عزت‌الله ضرغامی در توئیتر از دیدارش با بهمن فرمان‌آرا، کارگردان سینما روایت کوتاهی را شرح داد و گفت که با وجود اختلاف دیدگاه با فرمان‌آرا، اما براساس منافع ملی، اشتراکات زیادی یافتیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی نوشت: «با بهمن‌فرمان‌آرا ملاقات داشتم، در ۸۱ سالگی هنوز فیلمسازی می‌کند، روحیه گرفتم.

شهید لبافی‌نژاد، برادر همسر اوست، نمی‌دانستم

آدم مستقلی است، می‌گوید از هرچه که شبهه رانت داشته، دوری کرده است، باهم اختلاف دیدگاه داریم، ولی براساس منافع ملی اشتراکات زیادی یافتیم.»

طبق تاریخ منتشرشده روی عکس، این دیدار بعدازظهر روز پنج‌شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۱ انجام شده که ضرغامی آن را به همراه روایت کوتاهی از گفت‌وگوی صورت گرفته در این دیدار، در توئیتر که فیلتر شده، منتشر کرده است.

بهمن فرمان‌آرا تهیه‌کننده، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و نویسنده ایرانی است که آثاری، چون خانه قمر خانم، شازده احتجاب، سایه‌های بلند باد، بوی کافور، عطر یاس، خانه‌ای روی آب، یک بوس کوچولو، خاک آشنا، دلم می‌خواد و حکایت دریا را کارگردانی کرده است.

.

.


بازنشر از : منبع: فرارو



نمایندگی بوتان تهران