جامعه صنفی تهیه کنندگان به صحبتهای مدیر نماوا واکنش نشان داد.

1403\02\04 06:38:05


سری به عبرت خانه اَسلاف خود بزنید- از این راه به خدا نمی رسید، اما به خانه شاید!

جامعه صنفی تهیه کنندگان به صحبتهای مدیر نماوا واکنش نشان داد.

همچنین جامعه صنفی تهیه کنندگان به صحبت‌های شانه ساز زاده واکنش تندی نشان داد،

این تشکل در همین راستا نوشت:

سالیانی ست که ساحت هنر، گاه و بیگاه به درشتیِ کوته قامتان و تندیِاندک خردان و نیشِ کج فهمان، آزرده می شود وجماعت بدشگون، فخر فروش سرِ بازار شده اند.

دور و نزدیک گواه این مطلبند که دامن هنر در این مُلک، از حافظ تا امروز به صفای باطن و صدقِ ظاهر سرآمد بوده و اسباب تحیر و تاسف است؛که به دست این نابخردانِ چشم تنگ افتاده که نمی دانند عسل به خانه می برند یا شوکران! مَسلک شان بدعتی ست که آراستن خویش به زیور هنر را به چنین بزکی شنیع آلوده اند.

روزگار ملال آوری ست و از ماست و برماست که خانه از غیر نپرداخته ایم!

جناب مخاطب محترم، کمی آرام! آنجا که نشسته اید حرمتی دارد که اگر تمام قد به حفظ حریم و شانیت آن توجه نکنید، خود را سراپا آلوده کرده اید. فراموش نکنید که آنچه امروز شما را شان گفتن و شنیده شدن عطا کرده، منزلت و برکت هنر و هنرمندانی ست که متعهدانه به خلق آثاریدست زده اند؛ که اگر به طریق و سلوک شما رفته بودند، امروز همین اندک توشه را هم نداشتید.

تبلیغات
بافرینش - bafarinesh
بافرینش - bafarinesh

آفرینش برتر ارائه محصولات غذایی از جمله آجیل و خشکبار، عسل، محصولات سالم خانگی شیرینی جات، ترشیجات، رب

بر این باوریم که هنر متاعی نیست که سر هر بازار بشود خرید و سر هر بازار بشود فروخت، لکن چه کنیم که از بدحادثه، این روزها قدر زر بیشتر است تا هنر.

گله کنید و معترض باشید اما از خود! از طریقی که نه مرام تجارت دارد، نه زبان اهل هنر می شناسد. آنکه امروز به تَبختُر، تخفیف و تحقیرش می کنید، بجای سلطنت بر مال و اموال، بر چشم و قلوب مردمی جای دارد که سرآمد فخر و شرافتند.

این تقلای بیهوده را وانهید؛ به بانگ رسا عذر بخواهید و اظهار ندامت کنید و این خانه را به صاحبانش واگذارید که عرصه سیمرغ جولانگاه شما نخواهد شد؛ عِرض خود می برید و زحمت ما می دارید.

اگر شمارش مَسکوکات مجالی داد، سری به عبرت خانه اَسلاف خود بزنید؛ از این راه به خدا نمی رسید، اما به خانه شاید!

.

.


بازنشر از : منبع: سینما اعت



تعمیر پکیج دیواری