فیلم نیوز/ با نزدیک شدن به زمان شروع بازی فوتبال ایران و آمریکا، علاوه بر گمانه‌زنی درباره نتیجه رقابت میان دو تیم، بازار شوخی‌ها با نقل قول عجیب جواد خیابانی هم داغ&zwn

1401\09\08 18:38:27


شوخی با ظاهر «جواد خیابانی» همچنان ادامه دارد!

فیلم نیوز/ با نزدیک شدن به زمان شروع بازی فوتبال ایران و آمریکا، علاوه بر گمانه‌زنی درباره نتیجه رقابت میان دو تیم، بازار شوخی‌ها با نقل قول عجیب جواد خیابانی هم داغ‌تر شده است.  یکی از جالبترین شوخی‌ها با جواد خیابانی، تصویری است که چند ساعت مانده به شروع بازی، در شبکه‌های مجازی منتشر شده؛ تصویری با شرح «جواد خیابانی آماده گزارش بازی ایران-آمریکا.

فیلم نیوز/ با نزدیک شدن به زمان شروع بازی فوتبال ایران و آمریکا، علاوه بر گمانه‌زنی درباره نتیجه رقابت میان دو تیم، بازار شوخی‌ها با نقل قول عجیب جواد خیابانی هم داغ‌تر شده است. یکی از جالبترین شوخی‌ها با جواد خیابانی، تصویری است که چند ساعت مانده به شروع بازی، در شبکه‌های مجازی منتشر شده؛ تصویری با شرح «جواد خیابانی آماده گزارش بازی ایران-آمریکا.»شوخی با ظاهر «جواد خیابانی» در آستانه بازی ایران و آمریکا 1401/09/06 - 18:00در این تصویر، خیابانی را درحالی می‌بینیم که یک گان مخصوص اصلاح سر با طرح روزنامه‌های خارجی به تن کرده و یک ریش‌تراش هم روی شانه‌اش است.

او با همین شکل‌وشمایل مقابل میکروفن قرار گرفته و اینطور به نظر می‌رسد که منتظر نتیجه بازی است تا تکلیفش را ظاهرش یک‌سره کند.جواد خیابانی چند روز پیش گفته بود اگر ایران آمریکا را شکست دهد، موها، ریش‌ها و سبیلش را می‌تراشد و طبیعتا نتیجه بازی برای این یک نفر حیاتی‌تر از سایرین خواهد بود.باید دید آیا امشب بعد از بازی ایران و آمریکا، با چهره جدیدی از این گزارشگر روبه‌رو می‌شویم؟. .


بازنشر از : آخرین خبر



قفسه فلزی - قفسه انبار