هر ساله کمیته یونیسف آلمان مسابقه جهانی عکس سال این بنیاد را برگزار می‌کند. هدف جایزه تشویق و حمایت عکاسان و فتوژورنالیست‌هایی است که با گزارش‌های تصویری به بهترین شکل و با اخلاق

1403\01\09 11:16:08


عکس منتخب یونیسف در سال ۲۰۱۶ از آریز قادری

هر ساله کمیته یونیسف آلمان مسابقه جهانی عکس سال این بنیاد را برگزار می‌کند. هدف جایزه تشویق و حمایت عکاسان و فتوژورنالیست‌هایی است که با گزارش‌های تصویری به بهترین شکل و با اخلاق حرفه‌ای، موقعیت «کودکان و نوجوانان» را در سراسر جهان با کیفیت و خلاقیت تعریف و تصویر می‌کنند.

مجموعه عکس آریز قادری با عنوان «ایران: دفاع کردن از حق خندیدن» از زندگی کودکان خانواده‌های بلوچ کوچ کرده به استان خراسان رضوی عکاسی شده است. 

والدین این کودکان در شهرها و روستاهای اطراف محل چادرهای سکونتشان برای گذران زندگی به کارهای موقت و کم درآمد مشغول هستند و کودکان در شرایطی سخت رشد می‌کنند.

برخی آثار این مجموعه برگزیده یونیسف، اردیبهشت ۹۵ در قالب نمایشگاه «لبخند سیاه» در حوزه هنری استان کردستان به نمایش درآمده بودند.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

photo_2024-03-28_09-45-22

.

.


بازنشر از : خبرفوری



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو