آخرین خبر/ «زندگی پس از زندگی» با اجرا و تهیه کنندگی عباس موزون، روایت هایی است از تجربه های نزدیک به مرگ، قبل از افطار در روزهای ماه مبارک رمضان.   مخاطبان

1403\01\02 19:38:07


قسمت یازدهم «زندگی پس از زندگی» به خواب شیرین

آخرین خبر/ «زندگی پس از زندگی» با اجرا و تهیه کنندگی عباس موزون، روایت هایی است از تجربه های نزدیک به مرگ، قبل از افطار در روزهای ماه مبارک رمضان.   مخاطبان همیشه همراه آخرین خبر، شما میتوانید ویدئوی قسمت دهم این برنامه را در لینک زیر ببینید:

«زندگی پس از زندگی» با اجرا و تهیه کنندگی عباس موزون، روایت هایی است از تجربه های نزدیک به مرگ، قبل از افطار در روزهای ماه مبارک رمضان.  مخاطبان همیشه همراه آخرین خبر، شما میتوانید ویدئوی قسمت دهم این برنامه را در لینک زیر ببینید:قسمت دهم «زندگی پس از زندگی»؛ مادرانه 1403/01/01 - 19:57«زندگی پس از زندگی» برنامه ای است متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای دقایق عرفانی پیش از افطار.

«زندگی پس از زندگی»  روایت افرادی است که در تجربه ای نزدیک به مرگ (معادل انگلیسی: Near Death Expeience)، از کالبد جسم خارج شده و عالم برزخ را درک کرده و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه، مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.زمان پخش زندگی پس از زندگی:هرروز ساعت ۱۷بازپخش یک بامداد  و ۱۲ و نیم روز بعداز شبکه چهار سیما بازار. .


بازنشر از : آخرین خبر



مشاور امور مالی و مالیاتی در تهران