اگر شما هم جزو مردانی هستید که ساعات طولانی در روز با رایانه بازی می‌کنید بهتر است برای داشتن یک رابطه جنسی موفق از پشت رایانه‌هایتان بلند شوید و کمتر به سراغ آن بروید. محققان به

1403\01\02 18:00:06


استفاده از کامپیوتر بر اختلال نعوظ مردان تاثیر می‌گذارد

اگر شما هم جزو مردانی هستید که ساعات طولانی در روز با رایانه بازی می‌کنید بهتر است برای داشتن یک رابطه جنسی موفق از پشت رایانه‌هایتان بلند شوید و کمتر به سراغ آن بروید. محققان به تازگی دریافتند که رابطه مستقیمی بین استفاده از رایانه و اختلال نعوظ مردان وجود دارد.

دانشمندان چینی با تجزیه و تحلیل وضعیت جنسی ۲۲۰ هزار مرد دریافتند که رابطه مستقیمی بین «استفاده طولانی از رایانه برای اوقات فراغت» و خطر ابتلا به اختلال نعوظ وجود دارد.

براساس این تحقیق که نتیجه آن در مجله علمی «Andrology» منتشر شده است، احتمال ابتدا به اختلال نعوظ در مردان به ازای هر ۱.۲ ساعت در روز بازی کردن با رایانه، حدود ۳.۵۷ افزایش میابد.

به گفته محققان کاهش فعالیت بدنی احتمال ابتلا به این اختلال را افزایش می‌دهد.

با این حال آن‌ها ارتباطی بین اختلال نعوظ و سایر فعالیت‌های کم تحرک مانند تماشای تلویزیون یا رانندگی پیدا نکردند.

محققان می‌گویند لازم است تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام شود زیرا این مطالعه براساس تجزیه و تحلیل یک نظرسنجی‌ در مقیاس بزرگ انجام شده است.

تبلیغات
سایت تبلیغ و آگهی
سایت تبلیغ و آگهی

SearchBiz ارائه اطلاعات جامع در مورد فروش، اجاره، مشاوره و اجرا، تعمیرات و سرویس در حوزه صنعت و تولید در کشور.

آنها در یک مطالعه دقیق‌تر، قصد دارند وضعیت جنسی گروهی از شرکت کنندگان که ساعات زیادی را پشت رایانه خود می‌گذرانند را مورد بررسی قرار دهند.

آلن پیسی، استاد آندرولوژی دانشگاه منچستر، درباره این مطالعه گفت: «در حالی که این مطالعه به طور مطلق علت و معلول را مشخص نکرده است، اما مطمئناً نشان می‌دهد که مردانی که نگران عملکرد نعوظ خود هستند، باید رایانه را کنار بگذارند و فعال‌تر شوند».

او در ادامه افزود :«مطالعات قبل از این نیز نشان داده‌اند که ورزش منظم می‌تواند عملکرد نعوظ را بهبود بخشد».

این تحقیقات در حالی درچین انجام شده است که این کشور سال گذشته طرحی را در راستای محدود کردن صنعت بازی‌های آنلاین با هدف کاهش اثرات روانی این بازی‌ها و فروش آگهی در آنها به اجرا درآورد. هرچند به نظر می‌رسد اخیرا پکن از اجرای این طرح عقب‌نشینی کرده است. اما اگر رهبران چین این مطالعه را جدی بگیرند، به‌ویژه با توجه به کاهش شدید نرخ زاد و ولد در در این کشور، می‌توان انتظار داشت که پکن بار دیگر با بازی‌های ویدیویی مقابله کند.

.

.


بازنشر از : منبع: یورو نیوز



پیش بینی قیمت روز دلار طلا و خودرو